- Codeweek
- Sprawozdanie z wycieczki do Farmy Iluzji
- Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia (ŚDTM)
- Dzień Chłopaka
- Festiwal Nauki Małego Człowieka
- Europejskich Dni Ptaków: 1-2 października 2016
- Mitologia inaczej…
- Turniej Sienkiewiczowski w klasach szóstych
- Kuchenne rewolucje w 4c!
- Kim są Bracia Lwie Serce?
- Projekt „Ten Obcy” wcale nie taki obcy
- Wycieczka dla młodych przyrodników
- Akcja „Zapomniane groby”
- Wystawa prac „Kolorowa postać”
- Kocie rysopisy
- 11 Listopada w 6c
- Spacer po lesie
- Mikołajki w 4c!
- Naukowo w Koperniku
- Wolontariat
- Śladami Religii
- Sprawozdanie z wycieczki do Matecznika Mazowsze
- Sprawozdanie z cyklu lekcji poświęconych „Ani z Zielonego Wzgórza”
- Projektowanie lektur sposobem na zrozumienie treści
- "I ty możesz zostać czarodziejem - Z. Herbert "Pudełko zwane wyobraźnią"
- Muzeum Techniki w PKiN
- Wycieczka do Lasek
- Myślenie wizualne na języku polskim
- Okrążyć świat w 80 dni
- Dzień Bezpiecznego Internetu
- Świat sprzed 100 lat!
- Notatki graficzne w 4c
- Rysopisy, ryślenie – notatki wizualne na języku polskim
- Czwartoklasiści na klasowej scenie
- W Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
- Poznać i zrozumieć świat niewidomych
- W poszukiwaniu WIOSNY
- Czytamy, tworzymy, gramy!
- Graficzna klasówka
- Dzień Kobiet
- ,,Podaj łapę potrzebującemu’’
- Pierwszy etap „Warszawskiej Syrenki” rozstrzygnięty!
- Zajęcia edukacyjno-przyrodnicze
- Warsztaty... ryślenia???
- „Przemocy mówię STOP!”
- Sesja Tolkienowska w 6a, czyli „7 z 10”.
- Jak naryślić szczęście?
- Dash i Dot wspomagają programowanie
- „Witaj Maj, Trzeci Maj”
- Co ma wspólnego lapbook z charakterystyką postaci?
- Zwycięzcy szkolnego konkursu recytatorskiego na warsztatach!
- Gry dydaktyczne na języku polskim
- „Nie jestem niepełnosprawny, mam tylko pewne ograniczenie”
- Wycieczka do Telewizji Polskiej
- Fabryka papieru w Konstancinie
- Fabryka krówek
- W jaki sposób klasa VIB propagowała czytelnictwo!
- Kula szpiegula grasuje na lekcji
- Kartka z dziennika z Muzeum Nurkowania i Muzeum Kolejnictwa
- Bezpieczne Wakacje
- Piszemy fragmenty powieści fantasy
- Komiks z dziennika do Parku Linowego
- Pszczoły na przyrodzie
- Pracujemy… ze spinnerami
Gry dydaktyczne na języku polskim
Na lekcji języka polskiego stworzyliśmy grę planszową na podstawie powieści pt.: "Tajemniczy Ogród". Ja dostałem planszę moich kolegów z innej drużyny. Ich praca była bardzo estetyczna. Najbardziej w niej podobały mi się lekko przypalone krawędzie. Dzięki temu wyglądała na bardzo starą, dodatkowo była wykonana na jaskrawożółtej kartce.
Autorzy gry wymyślili dosyć trafne pytania. Większość z nich była logiczna i dotyczyła bohaterów powieści. Rzadko zdarzały się opisy bardzo ogólne, w których nie wiadomo było o co chodzi. Na planszy zawarte były zasady dotyczące ilości graczy i reguł obowiązujących w grze.
Moją uwagę przykuła prosta logika gry. Dzięki przejrzystym zasadom dobrze się bawiłem i rozszyfrowałem wszystkie zagadki. Bardzo podobała mi się ta gra. Miło spędziłem czas.
Oskar Opas, Vc
Gra, z którą się zmierzyłam bardzo mi się podobała, ze względów estetycznych. Moją uwagę przyciągnęła kolorystyka i piękne rysunki. W grę grało mi się bardzo przyjemnie, ponieważ było dużo ciekawych pytań i nie były one zbyt trudne. Uważam, że zasady gry mogły być trochę bardziej rozbudowane, a pytania mniej ogólne. Pionki zostały wykonane przez grupę i czasami się przewracały. Gra przebiegła szybko, ale ciekawie. Podobało mi się wykonanie planszy oraz cel gry, czyli odnalezienie klucza. W tę grę chętnie zagrałabym przed klasówką, aby sprawdzić swoją wiedzę.
Zuzanna Sieczka, Vc
Plansza dotycząca powieści ,,Tajemniczy ogród jest to praca grupy sześcioosobowej z mojej klasy. Szata graficzna tejże planszy jest bardzo ciekawa. Wyglądem przypomina mapę do ogrodu. Na niektórych polach są prawidłowo skonstruowane pytania dotyczące treści lektury. Zadaniem gracza jest dojście do końca planszy. Według mnie jest to praca estetyczna i przyciągająca uwagę, ponieważ jest częściowo ruchoma.
Perliński Igor, Vc